25 septembris 2011

Somerpalu-Soe (Voru)

Category: Suunto Games 2011 2. day
Map/area: Somerpalu-Soe (Voru)
Organiser: OK Voru
Country: Estonia
Discipline: M21C
Suunto Games 2. diena. Ja jau 12 eiro dalības maksa bija samaksāta, tad jāpaskrien vien ir arī otrā diena. Atkal nesteidzīgi saģērbos, pastāvēju rindā uz WC un apmēram 20 minūtes pirms starta mierīgi sāku iet uz startu. Skatos pulksteni, vēl 10 minūtes līdz startam, bet pa ceļu tāluma redz tikai marķējuma lentas, hmm jāsāk skriet, jo tā kā šeit nav punching start, tad nebūtu vēlams nokavēt. Jau esmu noskrējis vairāk kā kilometru, bet no starta ne miņas... nu jau sāku skriet bez maz vai ar sacensību tempu. Tuvojos starta būdiņai un dzirdu ka tante jau sauc manu vārdu, es kā jau anglis saucu šai pa gabalu - here un pa taisno dodos nodzēst SI un pie leģendām. Njā pulss ir 168, esmu normāli jau iesvīdis, bet pats galvenais neesmu vispār izstaipījies, kas man ir obligāts rituāls pirms starta, nu neko tā kā esmu ieskrējies jau pirms starta, tad arī uz 1. kp jau esmu gatavs skriet skaistā tempā. Pirms paša punkta apstājos, jo kaut kā man nepatīk kā tas lēzenais ieloks ir izzīmēts, paveicās ka ieraudzīju punktu. 2. kp elementārs. Uz 3. kp sanāk skriet cauri vietai kur vakar uztaisīju muļķīgo kļūdu. Pie 4. kp mazliet jāpacīnās jaunaudzīte. Uz 5. kp garais etaps, galvenais jāizvairās no neskrienamajām jaunaudzēm un pēc iespējas taisnāk pa līniju, jo skriet apkārt pa stigām pilnā ātrumā man nav motivācijas. 6. kp sanāk tādā saraustītā tempā, uz 7. kp jau vakar iepazinu šo izcirtumu, tāpēc uzreiz skrienu pa augšu, arī uz 8. kp vairs nepieļauju vakardienas kļūdu, kad lauzos cauri pa taisno. Izskrienot no meža, tālumā jau redzu gan 8. gan 9. kp, sajūtas ir tādas it kā būtu noskrējis 12 gadīgo distancīti, bet tāda nu ir C grupa :))) Atkal esmu zaudējis 2 minūtes ''Zeitgeist'' kungam un kopvērtējumā paliek status quo - latvietis pirmais, es otrais, igaunis trešais un soms ceturtais. Bet pats stulbākais ir tas, ka izskatās būšu iedzīvojies nepatīkamā traumā, jo skrienot uz 3. kp sajutu nepatīkamas sāpes kreisajā augšstilbā, kas bija jau jūtīgs pēc Blackpool pusmaratona. Šodienas neiesildīšanās pirms starta noveda pie tā ka nu pārvietojos klibojot. Ja no sportiskās puses Igaunijā ne viss sanāca kā gribējās, tad viss pārējais atvaļinājums bija lielisks un beigu beigās es savu ''Lāsmiņu'' aizvedu uz Munameģi :)

Nav komentāru: