29 aprīlis 2011

Selgise-Jarvepera (Tartu)

Category: ILVES 2011 1.day
Map/area: Selgise-Jarvepera (Tartu)
Organiser: OK Ilves
Country: Estonia
Discipline: M21B
Ta ir ka tradicija ka vasaras vidu Latvija piedalos KAPA, bet pavasari braucu uz Igauniju. Piedalijos nu jau savas desmitajas ILVES un jau sesto gadu pec kartas. Ilves mani piesaista ar kvalitativajam kartem un diezgan sarezgitajiem Igaunijas apvidiem. Vairakus ieprieksejos gadus biju kavejis startu, tapec soreiz laicigi ierados sacensibu centra, vareju mieriga gara iesildit savu saposo kajas muskuli un doties distance. Vel pirms starta Stabin Maris pabaidija ar informaciju ka meza esot laci :) tapec mazas grupinas M/N10 meza varot doties tikai pieauguso pavadiba. Hmm paskriet es atri nevaru, tapec no laca diezvai aizbegtu, bet svara kategorija gan varetu but lidziga ka lacim, tapec ja nu kadu laci sastaptu meza, tad cinitos :) 1. kp vienkars tik pa celu, bet pirms pasa punkta isti nesaprotu kur esmu es un kur atrodas punkts, vairak ka 1 minute pazaudeta jau pasa distances sakuma, turpmak jamegina uzmanigak sekot lidzi kartei. Uz 3. kp iespejams ka kludijos ka centos skriet pa liniju, labak vajadzeja skriet pa stigam, jo pa purvu smagi gaja uz prieksu. 4. un 5. kp vienkarsie, bet uz 6. kp etapa vidu pazaudeju savu atrasanas vietu, jutami ka trukst pieredzes sogad orienteties ista meza un karte, apmeram pusminuti tas prasija lai savaktos un saprastu kur esmu. Uz 7. kp iespejams varianta kluda, jo cinijos pa purvu gar konturu un mezizstrades celu, bet pa labo pusi smuks cels aizveda lidz pat punktam. Uz 8. kp viss gaja labi lidz pat bridim kamer no purva tiku reljefa, starp eglitem redzeju cauri ka prieksa spid tads ka izcirtums, tapec pamazam saku virzities pa labi, jo domaju ka esmu aptuveni tur kur karte iezimets svitroti dzeltenais, bet saku just ka virziens neiet kopa, tapec pec kompasa atkal pagriezos punkta virziena, kas mani izveda tiesi pie aizaugusa izcirtuma. Tikai pec reljefa un liela ieloka sapratu ka esmu pie karte zimeta zala, es to vietu butu zimejis dzeltenu ar zalam svitram, vel 2 minutes zaudetas. Uz 9. kp tik virziena, bet uz 10. kp diemzel nenotureju virzienu un vel lieka pusminute klat pie rezultata. Un tad sekoja sodienas lielaka kluda uz 11. kp, ar virzienu viss kartiba, precizi virzijos uz punktu, bet ta ka punkta legendu neapskatijos, tad visai drosi skreju uz mazo ielocinu, kur ka man skita vajadzetu but punktam. Punkta protams ka ielocina nebija un es automatiski saku virzities pa kreisi ceriba ieraudzit vel kadu ielocinu, un tikai pie lielas ieplakas apstajos un saku domat un petit kas par lietu kapec nav punkta... ta ari neapskatijies legendas skreju atpakal uz to ielocinu un sev par parsteigumu punktu pamaniju uz deguna (legendas protams ka bija noradits deguns) Punktam pirms tam biju noskrejis aptuveni 50 metrus garam nepamanot to, vel plus 2 minutes klat pie rezultata. Ienemu 9. vietu no 13 dalibniekiem, bet reali pec splitiem gaju uz 6. vietu un skrienot bez kludam iespejams ka pat butu 4. vieta, augstak gan ne ar savu lenigo skriesanas tempu. Ritdien lai varetu finisa teikt tapat ka sodien Otars – easy, bus jacensas pieverst lielaku uzmanibu katrai skietami mazsvarigai detalai karte, lai ka sodien paris reizes nepazaudetu savu atrasanas vietu un legendas ari tomer vajadzetu ieskatities.

2 komentāri:

Paulo teica...

Pēc gps spriežot pie 11kp esi bijis kādus 5m no kp :)

Andis Ozols teica...

ļoti iespējams ka bija arī tikai 5m, bet man tajā brīdī visa uzmanība bija pievērsta mazajam ielociņam :/